ZAŘÍDÍM, VYTVOŘÍM, ROZJEDU, SJEDNOTÍM, ZEFEKTIVNÍM

VAŠI ZNAČKU

VÁŠ BYZNYS

KONZULTACE

ANALÝZA

Poradenství / Coaching / Mentoring

Seznámím se s vaší značkou 

i nabídkou.

 

Poskytnu vám svůj nezávislý pohled

na váš byznys koncept.

Předám pár rad a tipů pro zlepšení.

Úvodní konzultace zdarma.

Cena 990,- /hod. (vč. DPH)

Podívám se pod lupou na váš byznys. Budu analyzovat konkurenci, stanovení cílové skupiny, cenovou politiku, brandovou identitu a komunikaci k zákazníkovi, prodejní funnely- zákaznické cesty, všechny použité marketingové nástroje.

Výstupem bude detailně zpracovaná zpráva a navržení postupu, podle kterého se pak můžete řídit nebo nemusíte.

Cena 4.900,- /hod. (vč. DPH)

INDIVIDUÁLNÍ OKRUHY SPOLUPRÁCE

TVORBA ZNAČKY

Na začátku je vaše vize a představy. Máte produkt nebo chcete nabízet služby. Pokud nejste marketér, grafik nebo kreativec, může být pro vás obtížné ty představy zhmotnit a zrealizovat. Od toho jsem tu já, abychom společně dali život vašemu nápadu, popřípadě provedli rebranding vaší značky.

Branding + logo

Cílová skupina

Corporate Identity

Byznys koncept

Filozofie a poslání

TVORBA MÉDIÍ

Na základě vytvořené značky, cenové politiky, vzhledu, konceptu a definované cílové skupiny, vytvoříme nebo upravíme vhodná média. Tato média budou zřetelně komunikovat vaši filozofii, aby zákazník na první dobrou pochopil, že právě on je vaše cílová skupina.  

Grafika

Copywriting

Webové stránky

Sociální média

Reklamní tiskoviny

tags: grafické práce, texty, komunikace značky, UX webu, design webu, kontaktní formuláře, Instagram, Facebook, LinkedIN, Youtube

offline marketing, vizitky, brožury, roll-upy, velkoformátový tisk, bannery, reklamní předměty, propisky, firemní textil a uniformy, prezentační systémy, výstavní systémy, dárkové předměty, multilingual a překlady

TVORBA OBSAHU

Média bez obsahu jsou jako těla bez duší. Vytvořit kvalitní obsah, který reflektuje firemní styl a cílovou skupinu je alchymie. Buďte vidět a buďte slyšet. Kvalitní obsah vám může přinést platící zákazníky bez utracené koruny za reklamu, vyzdvihuje vaši jedinečnost a hraje klíčovou roli v konkurenčním boji.

Content marketing

Blog

Foto/video produkce

Kreativa

Správa sociálních sítí

tags: produktové foto, foto provozovny, foto týmu, film-making, prezentační videa, reklamní spoty, záznamy z akcí, modeling, obsahový marketing, Instagram stories, Instgram feed, tvorba komunity, Facebook skupina...  

OSTATNÍ MARKETINGOVÉ

NÁSTROJE A KANÁLY

Pomůžu vám i s dalšími nástroji, které můžou ovlivnit odbyt vašeho produktu či služby. Nečekejte, že vám spadnou zákazníci do klína.

Influencers

Eventy a akce

Email-marketing

Chat bot

PR

REKLAMA A ONLINE VÝKONOSTNÍ MARKETING

Připravím vám reklamní kampaně, které budou odrážet vše výše zmíněné. Vždy vybereme ty nejefektivnější kanály pro splnění stanovených cílů a tam budeme investovat peníze, dle aktuálního stavu a rozpočtů.   

PPC

FacebookAds

Google + Seznam

Offline reklama

Affiliate

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

Martine, to všechno umíte sám?


Ne ne. Ve všech těchto okruzích marketingu se pohybuji více či méně. Mým úkolem není všechno umět na expertní úrovni, ale vytvořit marketingový plán, který bude založený na aktuální úrovni rozvoje vašeho byznysu a možných rozpočtech. Analyzuji vaše marketingové aktivity a přicházím s návrhy zlepšení. Pro každý byznys bude postup a efektivita jednotlivých marketingových nástorojů i médií jiná. Moje úloha je tedy vyhodnotit, kam efektivně směřovat energii pro zvýšení prodeje a zisků.




Proč mít marketingového managera?


Jsem vlastně extrerní zaměstnanec, o kterého se můžete opřít v poli marketingu, a s kterým můžete konzultovat další kroky. Na vás je tedy pouze rozhodnout na základě mnou předložených informací a návrhů, které kroky podniknout a já už to zařídím od A do Z. Nejlépe si práci marketingového managera dokážete představit na tomto příkladu: Představte si stavbu domu (váš byznys), na které se podílí řada řemeslníků (marketérů). Potřebujete zedníka (webdesignera), instalatéra (grafika), elektrikáře (film-makera/fotografa), podlaháře (správce obsahu sociálních sítí), malíře (PPCčkaře), a další. Bez stavbyvedoucího (marketingového managera) by jen velmi obtížně postavili dům (váš marketing). A pokud ano, trvala by stavba nesrovnatelně dlouho, byla by mnohem dražší, docházelo by k zásadním chybám, což jednoznačně vede ke snižování efektivity, potažmo ztrátám finančních prostředků i času.




Kolik tyto služby stojí?


Je mi jasné, že náklady na reklamu a celkově i marketing bude řešit každý podnikatel. Osobně se často setkávám s tím, že podnikatelé berou marketingovou část byznysu na lehkou váhu a podceňují ji. Podle mého názoru si tak pod sebou podřezávají větev a připravují se o platicí zákazníky, potažmo i o úspěch. Možná za to můžou zkušenosti s reklamou či marketingovými agenturami, které je více stály, než vydělaly. Proč je stály více, než vydělaly? Důvody můžou být ty, že marketingové aktivity nebyly sjednoceny, nebyly založené na komplexním plánu a systematičnosti. Možná k tomu marketéři nepřistupovali racionálně nebo odpovědně a prostě dělali co se jim řeklo. Jejich počin tak mohl být vytržený z kontextu. Možná se i soustředili na úkoly, z kterých měli největší profit. Placená reklama je jen špička ledovce vašeho marketingového snažení. - Cena mých služeb se zásadně odvíjí od stavu rozvoje vašeho byznysu a možného rozpočtu. Hodnota mé práce bude vždy přesahovat cenu. Počáteční investice do marketingu v řádech pár tisíc můžeme škálovat dle výsledků do řádu desítek tisíc. - Pokud vyhodnotím, že vašemu byznysu nebudu přínosný a nedokážu vám zvýšit odbyt, tak do spolupráce ani nepůjdu. - Příklady cen: - udělám vám krásné prezentační webové stránky za 15.000,- (dle potřeb zákazníka se může cena vyšlplhat i do desítek tisíc za web) - vytvořím logo včetně vektorového logomanuálu od 2000,- - navrhnu a nechám vyrobit vizitky 500ks od 1500,- (grafika, výroba, doprava) - natočíme profesionální prezentační firemní video, nebo reklamní spot od 10.000,- - budu vám spravovat Instagram od 5000,-/měs. včetně obsahu - PPC kampaně google, seznam, faceboook od 3000,-/kampaň Čím větší bude obsah spolupráce, tím bude cena nižší. Poradenství/mentoring/coaching 490,-/hod.




Jak to tedy funguje?


V praxi to funguje tak, že se nejprve seznámím s vámi, vaší vizí i vaší nabídkou. Následně provedu analýzu, podívám se co, jak a pro koho děláte. Podívám se z blízka na vaše marketingové aktivity, ceny a konkurenci. Na základě těcho informací vytvořím výstup, který vám odprezentuji a navrhnu další postup. Některé dílky puzzle dokážu hravě umístit sám, ostatní umístíme v součinnosti se specialisty na jednotlivé obory. Tyto profesionály budu řídit sám, předávat jim jednotné informace, aby byl výsledek práce vždy v souladu s vaší brandovou identitou i cílem. Tím zajistíme maximální efekt marketingového snažení. Pohlídám si jednotu komunikace, cenu, kvalitu i rychlost práce. Vy na konci dostanete špičkový výsledek, který zvýší nejen prodeje i zisk.




Proč spolupracovat se mnou?


Mojí úlohou není jen vytvořit marketingový plán, ale také dohlédnout na to, aby byla dílčí práce zapojených marketérů v souladu s vaším stylem a vizí. Dále také, aby byla provedena kvalitně, rychle a za reálné peníze, což může být mimo vaše rozlišovací schopnosti. Pro každého marketéra (ať už se specializuje na jakoukoliv disciplínu) je naprosto zásadní dokonalé pochopení a znalost produktu, znalost firemního stylu, brandové identity, celkové tonality, definované cílové skupiny a znalost dalších klíčových informací, bez kterých nelze vytvořit komplexní marketingový plán kvalitně a efektivně. Toto vše si běžně nestačí jen říct u kávy, ale vyžaduje to významnou časovou investici a důkladné nastudování nabídky i trhu. To znamená, že každý jednotlivec, podílející se na vašem marketingu musí znát a chápat značku stejně jako vy. A čím více bude takových jednotlivců, tím dochází k většímu efektu tiché pošty a nesourodosti jejich výstupů, což negativně ovlivní vaše ekonomické výsledky. Buď budete řídit všechny marketingové aktivity na vlastní pěst a předávat potřebné informace každému ze zúčastněných marketérů individuálně, aby nedošlo k odchýlení od vaší identity a ztrátě efektivity, anebo povolejte mě. Důkladně "nacítím" a nastuduji váš produkt a postarám se, aby byl marketován, jak si zaslouží.