ZAŘÍDÍM, VYTVOŘÍM, ROZJEDU, SJEDNOTÍM, ZEFEKTIVNÍM
VAŠI ZNAČKU
VÁŠ BYZNYS

KONZULTACE
ANALÝZA
Poradenství / Coaching / Mentoring
Seznámím se s vaší značkou
i nabídkou.
Poskytnu vám svůj nezávislý pohled
na váš byznys koncept.
Předám pár rad a tipů pro zlepšení.
Úvodní konzultace zdarma.
Cena 490,- /hod. (vč. DPH)
Podívám se pod lupou na váš byznys. Budu analyzovat konkurenci, stanovení cílové skupiny, cenovou politiku, brandovou identitu a komunikaci k zákazníkovi, prodejní funnely- zákaznické cesty, všechny použité marketingové nástroje.
Výstupem bude detailně zpracovaná zpráva a navržení postupu, podle kterého se pak můžete řídit nebo nemusíte.
Cena 4.900,- /hod. (vč. DPH)

INDIVIDUÁLNÍ OKRUHY SPOLUPRÁCE

TVORBA ZNAČKY
Na začátku je vaše vize a představy. Máte produkt nebo chcete nabízet služby. Pokud nejste marketér, grafik nebo kreativec, může být pro vás obtížné ty představy zhmotnit a zrealizovat. Od toho jsem tu já, abychom společně dali život vašemu nápadu, popřípadě provedli rebranding vaší značky.
Branding + logo
Cílová skupina
Corporate Identity
Byznys koncept
Filozofie a poslání

TVORBA MÉDIÍ
Na základě vytvořené značky, cenové politiky, vzhledu, konceptu a definované cílové skupiny, vytvoříme nebo upravíme vhodná média. Tato média budou zřetelně komunikovat vaši filozofii, aby zákazník na první dobrou pochopil, že právě on je vaše cílová skupina.
tags: grafické práce, texty, komunikace značky, UX webu, design webu, kontaktní formuláře, Instagram, Facebook, LinkedIN, Youtube
offline marketing, vizitky, brožury, roll-upy, velkoformátový tisk, bannery, reklamní předměty, propisky, firemní textil a uniformy, prezentační systémy, výstavní systémy, dárkové předměty, multilingual a překlady
Grafika
Copywriting
Webové stránky
Sociální média
Reklamní tiskoviny

TVORBA OBSAHU
Média bez obsahu jsou jako těla bez duší. Vytvořit kvalitní obsah, který reflektuje firemní styl a cílovou skupinu je alchymie. Buďte vidět a buďte slyšet. Kvalitní obsah vám může přinést platící zákazníky bez utracené koruny za reklamu, vyzdvihuje vaši jedinečnost a hraje klíčovou roli v konkurenčním boji.
tags: produktové foto, foto provozovny, foto týmu, film-making, prezentační videa, reklamní spoty, záznamy z akcí, modeling, obsahový marketing, Instagram stories, Instgram feed, tvorba komunity, Facebook skupina...
Content marketing
Blog
Foto / video produkce
Kreativa
Správa sociálních sítí

OSTATNÍ MARKETINGOVÉ
NÁSTROJE A KANÁLY
Pomůžu vám i s dalšími nástroji, které můžou ovlivnit odbyt vašeho produktu či služby. Nečekejte, že vám spadnou zákazníci do klína.
Influencers
Eventy a akce
Email-marketing
Chat bot
PR

REKLAMA A ONLINE VÝKONOSTNÍ MARKETING
Připravím vám reklamní kampaně, které budou odrážet vše výše zmíněné. Vždy vybereme ty nejefektivnější kanály pro splnění stanovených cílů a tam budeme investovat peníze, dle aktuálního stavu a rozpočtů.
PPC
FacebookAds
Google + Seznam
Offline reklama
Affiliate


ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Martine, to všechno umíte sám?
Proč mít marketingového managera?
Jsem vlastně extrerní zaměstnanec, o kterého se můžete opřít v poli marketingu, a s kterým můžete konzultovat další kroky. Na vás je tedy pouze rozhodnout na základě mnou předložených informací a návrhů, které kroky podniknout a já už to zařídím od A do Z.
Kolik tyto služby stojí?
Je mi jasné, že náklady na reklamu a celkově i marketing bude řešit každý podnikatel. Osobně se často setkávám s tím, že podnikatelé berou marketingovou část byznysu na lehkou váhu a podceňují ji. Podle mého názoru si tak pod sebou podřezávají větev a připravují se o platicí zákazníky, potažmo i o úspěch. Možná za to můžou zkušenosti s reklamou či marketingovými agenturami, které je více stály, než vydělaly.
Jak to tedy funguje?
V praxi to funguje tak, že se nejprve seznámím s vámi, vaší vizí i vaší nabídkou. Následně provedu analýzu, podívám se co, jak a pro koho děláte. Podívám se z blízka na vaše marketingové aktivity, ceny a konkurenci. Na základě těcho informací vytvořím výstup, který vám odprezentuji a navrhnu další postup.
Proč spolupracovat se mnou?
Mojí úlohou není jen vytvořit marketingový plán, ale také dohlédnout na to, aby byla dílčí práce zapojených marketérů